300 offline instagram készült Füred kapitányról

Milyen is az Utazás kiállítás? Egy nem hivatalos képsorozattal, a gyerekeknek szeretnék bemutatni, milyen is ez a rendezvény. Itt a felnőttek megettek egy kerékpárt is. Erről is látható a filmben néhány fotó. 300 offline Instagram kép is készült Füred kapitányról, a balatoni fantomról! A Nyitott Balaton akciót, a hajózást és a kerékpározást is reklámozták. Arra próbálták felhívni az idősebbek  figyelmét, hogy a turisztikai eseményeket a fiatalabbak nyelvén is meg kell fogalmazni.

Szerencsére egyre több turisztikai szolgáltató, programgazda, múzeumi igazgató, önkormányzati döntéshozó is tudja: a „digitális nemzedék” nyelvezetén is meg kell fogalmazni a turisztikai üzeneteket, ha több vendéget szeretnénk a Balaton partjára. Az idősebbeknek meg kell érteniük: az „Y” és „Z” generáció, a „digitális bennszülöttek” már más nyelven beszélnek - mondták az egyik sajtótájékoztatón. Újságírók szerint: a webkettes srácoknak-lányoknak ugyanazok az értékek fontosak, mint az idősebbeknek. Csak másképpen fogalmazzák meg igényeiket. Ők már applikációkon át tanulják a világot, nekik a scroll down hamarabb ment, mint a hason kúszás. Ők vlogolnak kisiskolás koruk óta. Egymás között gifekben és emoticonokban kommunikálnak. Szüleiknek pedig mindez „kínai”.